sâmbătă, 29 iunie 2013

Frittata cu chorizo și mozzarella


A avut dreptate Pascu, frittata chiar se face foarte repede. E omleta în cea mai delicioasă formă a ei, fără prăjeală. 

Astăzi, de dimineață, îndreptându-mă spre muncă, îmi venea să îmi pun mănușile, așa de frig îmi era. Erau circa 14 grade, un vânt nesuferit, iar norii amenințau cu o torențială. Am plecat în grabă, ca de obicei, cu stomacul gol, iar o discuție despre mâncare era tot ce-mi trebuia pentru a pune la cale o rețetă cu unt, smântână și cașcaval. Când mi-e frig simt așa o nevoie de lipide... Din fericire, când m-am întors acasă, m-am simțit prea obosită să mai fac cumpărături și mi-am propus să urmez până la capăt ideea de gătit a lui Pascu. M-am uitat prin frigider și-am pus de o frittata cu chorizo și mozzarella care a fost gata în 30 de minute. 
Ingrediente: 4 ouă, mozzarella, chorizo tăiat felii subțiri, 3 felii de roșii, un fir de ceapă verde, puțin unt, sare și piper. 
Preparare: încinge cuptorul la 200 de grade. Bate ouăle cu sare și piper și pune-le într-o farfurie de cuptor. Așează câteva felii de chorizo, roșiile, ceapa, mozzarella și încă câteva felii de chorizo. Coace frittaza circa 20 de minute, dar cu grijă să nu se ardă. Bun de tot!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...